Skontaktuj się z nami: Call Us Icon Dzwoń: 32 302 97 19 Contact Us Icon Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Lifetime
×
 x 

Twój koszyk jest pusty
Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Co pokrywa gwarancja?

Gwarancja pokrywa wszelkie wady fabryczne, które są należycie usuwane potem przez serwis Lifetime. 
Nie pokrywa jednak:
 
  • wady powstałe poprzez niewłaściwe użytkowanie
  • niewłaściwe złożenie akcesoriów/sprzętu
  • nie stosowanie się do zasad bezpieczeństwa
  • brak konserwacji użytkownika
  • nieodpowiednia konserwacja akcesoriów/sprzętu przy użyciu niewłaściwych preparatów
  • uszkodzenia na skutek jakichkolwiek przyczyn niezwiązanych z jakością (uderzenia, upadki...)
Jak zgłosić reklamację?
 
Prześlij nam:
  • opis usterki najdokładniej jak potrafisz wraz z modelem produktu
  • fakturę lub paragon zakupu
  • zdjęcia usterki

 

Ogólne zasady gwarancji i usługi posprzedażne

1. Wszystkie produkty sprzedawane w Sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta lub importera zgodnie z obowiązujacym prawem. 
 
2. Wraz z przesyłką dostarczany jest list przewozowy, który należy zachować. W przypadku reklamacji będzie on służył, jako dowód zakupu. Przy okazji pierwszej naprawy zostanie podbita karta gwarancyjna.
 
3. W przypadku awarii zakupionego sprzętu podczas użytkowania Klient jest zobowiązany skontaktować się telefonicznie z punktem serwisowym przy ul. Kozielskiej 439 w Gliwicach, tel.: 032 270 16 15, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Serwis jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30-15.30.
 
4. Do punktu serwisowego uszkodzony towar należy wysłać wraz z wydrukowanym, czytelnie wypełnionym i podpisanym formularzem zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamowany produkt Kupujący wysyła kompletny z całym wyposażeniem (chyba, że po rozmowie z Serwisem podjęte zostana inne ustalenia) i dowodem zakupu (paragon fiskalny, faktura lub list przewozowy kuriera).
 
5. WAŻNE: Nie przyjmujemy do reklamacji towarów uprzednio niezgłoszonych telefonicznie.
 
6. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w regulaminie (kliknij aby przejść do regulaminu)



Lista dodatkowych usług posprzedażnych świadczonych odpłatnie:

1. Serwisowanie sprzętu

2. Konserwacja sprzętu

3. Usuwanie usterek i wad nieobjętych rękojmią lub gwarancją

4. Sprzedaż dodatkowego wyposażenia lub części zamiennych do oferowanego towaru

Aby skorzystać z powyższych usług, należy skontaktować się z Serwisem pod numerem telefonu: 32 270 16 15.

KIM JESTEŚMY

Lifetime to nie tylko stojaki i systemy do koszykówki. To coś więcej niż stoły, krzesła, szopy, place zabaw czy kajaki. 

Lifetime posiada pasję w wykraczaniu poza granice we wszystkim co produkuje. Lifetime to zaangażowanie, innowacja oraz jakość.

 

KONTAKT Z NAMI

tel:  +48 32 302 97 19
fax: +48 32 302 97 17

info@lifetimebasketball.pl

Kozielska 439
44-164 Gliwice, Polska

WSPARCIE KLIENTA

Nasi klienci są dla nas najważniejsi, zaraz po jakości naszych produktów. 

Służymy pomocą na każdym kroku: od zakupu po serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Skontaktuj się z nami jeżeli potrzebujesz naszego wsparcia. 

PORADY I WSKAZÓWKI

Montaż produktu sam w sobie jest bardzo prosty; niezależnie czy jest to kajak czy też szopa. 

Pytanie jednak, który z produktów jest odpowiedni dla Ciebie? Przeczytaj nasz poradnik aby dowiedzieć się więcej. 

Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia.Więcej w polityce prywatności.

  Wyrażam zgodę.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk